Autumn Renée Nix
  • 2 years old
  • Date of birth: Mar 2, 2000
  • Date of passing: Mar 24, 2002
Let the memory of Autumn be with us forever
This memorial website was created in memory of our loved one, Autumn Nix, 2, born on March 2, 2000 and passed away on March 24, 2002. We will remember her forever.
Memorial Tributes
This tribute was added by BobbieNrandylee Stevens on 24th March 2016

"This hurts so bad baby girl!!
I can't wait until I see you again!!
I love you and miss you so much!!
I think about you everyday.."

This tribute was added by crystal morrow on 2nd March 2016

"I just wanna say HAPPY BIRTHDAY to a wonderful n special baby girl. Its been too long since we have seen ur smiling face. Knowing u r in heaven watching over us each n every day it is still hard without u here. I love u n miss u baby girl. I just cant help but wonder who ud be today. I wish u was here so i could wrap my arms around u n hug n kiss u again. My heart broke into a million lil pieces when u was taken from us n its still not whole yet n dont think it will ever be. God did a number when he brought u into this world but he also did a number taking u back. U will always be loved n missed. Aunt sissy loves u baby girl. Till we see each other again. Im always thinking of u."

This tribute was added by Tami Phillips on 23rd May 2015

"Well baby girl.. I went and decorated your grave yesterday and even tho it's been 13 yrs since you left us my heart is still so broke.. And I know your up in heaven sitting on ggs lap and probably telling her your Booboo is all better lol only you and I knows what that means.. But until we meet again baby girl I'll always love and miss you."

This tribute was added by crystal morrow on 2nd March 2015

"To my preciouse little girl. Autumn Renee nix u will forever be missed. Aunt sissy loves u soooooo much. Miss u every day. I will see u again at the opening of the golden gates. Only them will i hold u again. And never let go."

This tribute was added by Mary Berry on 2nd March 2015

"I miss you more and more every day but I will see you again someday!!  Love you sooooo much!  You would have been 15 today."

Leave a Tribute:
Invite your family and friends
to visit this memorial:

Subscribe to receive e-mail notifications when others contribute to this memorial.

Click on a photo to enlarge.

This memorial is administered by:

Mary Berry


Have a suggestion for us?

We are waiting for your feedback!