ForeverMissed
This memorial website was created in memory of our loved one, Kelsie Leigh Larvin, 7 years old, born on July 22, 2007, and passed away on September 4, 2014. We will remember her forever.
Posted by Kaleigh Wylie on November 10, 2021
Kelsie guess what ........
I LOVE YOU!!! ❤❤ and I miss you every single day, I kinda made peace with everyone....... kinda gotta face the music help a girl out leigh leigh! Dunno what to do without my side kick! Xx
Posted by Kaleigh Wylie on October 25, 2021
Love you kelsie, miss you wish you was here to tell people there breaths stink lol phrawww breath! Lol ❤
Posted by Kaleigh Wylie on September 4, 2021
Sang your song today Leigh, leigh! It's on your stories on this page ❤ miss you always love you forever no matter what!
Posted by Kaleigh Wylie on August 23, 2021
Hey kelsie! ❤
Hope your doing ok! Getting a big girl now 14! That's just unbelievable I heard let it go the other day and remembered you orming and performing for me and slipping in Jack's dog poo in the tent well its almost the horrible September! Its 2021! Stupid caronavirus has taken over, have a word with him upstairs and sort it out kels  il be off swing by sometime and see me! I listened to your voice note few week back@ miss that groggy voice ❤ forever my favourite look after everyone kels love you! Cheers beautiful ( rola cola) xx
Posted by Violet Wilson on November 15, 2018
I’m so so sorry this happened to you baby girl, I miss you so much and I still have your blue leggings that you gave me on our sleep over. I would do anything to bring you back. Love you always xx
Posted by Kaleigh Wylie on June 3, 2016
Miss you kelsie Leigh larvin a song just came on that reminded me of you and when we was dancing drinking rola cola in your nana bevs ( oh cecilia
Posted by Chantelle Larcin on May 31, 2016
Been thinking of u loads 2day miss u more than anything in this world and if I could bring u home I would sleep tight beautiful love u always love mummy xxxx
Posted by Chantelle Larcin on May 25, 2016
Miss u loads little lady love u always and forevermore love mummy Holly mae ellie Jane and kai xx
Posted by Kisha Jsm Wilson on May 25, 2016
Miss you loads beautiful always in our hearts always and forever lots of love Kisha and boys xxx
Posted by Adele Brooksbank on May 25, 2016
Forever missed thinking of your family. X

Leave a Tribute

 
Recent Tributes
Posted by Kaleigh Wylie on November 10, 2021
Kelsie guess what ........
I LOVE YOU!!! ❤❤ and I miss you every single day, I kinda made peace with everyone....... kinda gotta face the music help a girl out leigh leigh! Dunno what to do without my side kick! Xx
Posted by Kaleigh Wylie on October 25, 2021
Love you kelsie, miss you wish you was here to tell people there breaths stink lol phrawww breath! Lol ❤
Posted by Kaleigh Wylie on September 4, 2021
Sang your song today Leigh, leigh! It's on your stories on this page ❤ miss you always love you forever no matter what!
Recent stories
Shared by Kaleigh Wylie on October 25, 2021
Of all the friends I've ever met, you're the one I won't forget ❤ my littlest best friend xxx

7 years in heaven Leigh, leigh ❤ gonna sing you your song

Shared by Kaleigh Wylie on September 4, 2021
Tell me, what does it look like in heaven?
Is it peaceful? Is it free like they say?
Does the sun shine bright forever?
Have your fears and your pain gone away?
'Cause here on Earth it feels like everything
Good is missing since you left
And here on Earth, everything's different
There's an emptiness
Oh-oh, I
I hope you're dancing in the sky
And I hope you're singing in the angel's choir
And I hope the angels know what they have
I'll bet it's so nice up in Heaven since you arrived
So tell me, what do you do up in Heaven?
Are your days filled with love and light?
Is there music? Is there art and adventure?
Tell me are you happy? Are you more alive?
'Cause here on Earth it feels like everything
Good is missing since you left
And here on Earth everything's different
There's an emptiness
Oh-oh, I
I hope you're dancing in the sky
And I hope you're singing in the angel's choir
And I hope the angels know what they have
I'll bet it's so nice up in Heaven since you arrived
Since you arrived
Oh, oh
(What does it look like in heaven?) Yeah, yeah
Oh, oh, oh-oh
Oh-oh, oh
Oh, oh, I
I hope you're dancing in the sky
And I hope you're singing in the angel's choir
And I hope the angels know what they have
I'll bet it's so nice up in Heaven since you arrived
Since you arrived.... 
Love you forever and for always Leigh leigh! Love your gangster friend Kay ❤

Rola cola baby xx

Shared by Kaleigh Wylie on June 3, 2016

Still listen to your voice note still think about you all the time weather it be painting my nails , doing my hair , or singing along to songs your always there in my heart ♡ never forget the day u got drunk on rola cola dancing to oh cecilia lol Wynding up and down the radiator like a little professional or when you come in laughing so much about what Holly had done in the tent lool or certain people's breaths stinking so many good memories with you kelsie just because I don't speak to anyone anymore doesn't mean I don't think about you all the time and miss you like crazy things was just never the same when you grew your angel wings and became an angel so much has happened hopefully one day il get to see you at those gates and I can tell you all about it not a day goes by were I don't think about you big part of my life big part of my heart my hearts never been the same since miss you like u wouldn't belive Leigh Leigh keep dancing in the sky beautiful love you lots and lots your gangster kay xxxxx